מי הזיז את מרכז החקר שלי? שינוי קטן, תוצאות גדולות

Translated title of the contribution: Who Moved My Research Center?: Small Change, Big Outcomes

נטע פרי, רונית פרידמן, אורנית ספקטור-לוי

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    מטרת המחקרים המתוארים במאמר הנוכחי הייתה 'לשמוע' את קולם של הילדים - לברר מהן התפיסות וההעדפות שלהם לגבי העיצוב והארגון של מרכז הטבע/חקר בגן, ולבחון באיזה אופן ובאיזו מידה משפיעים העיצוב והארגון של מרכז זה על מיומנויות החקר שלהם.
    Translated title of the contributionWho Moved My Research Center?: Small Change, Big Outcomes
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)34-43
    Number of pages10
    Journalעלון דע-גן
    Volume13
    StatePublished - 2020

    IHP Publications

    • ihp
    • Ability
    • Attitude (Psychology)
    • Kindergarten
    • Learning
    • People with social disabilities -- Education
    • Preschool children
    • Problem-based learning
    • Research
    • Science -- Study and teaching (Elementary)
    • גן ילדים
    • חינוך מדעי בגיל הרך
    • ילדים בגיל הרך
    • למידת חקר
    • מחקר
    • מיומנויות וכישורים
    • סביבה לימודית
    • עיצוב מוסדות חינוך
    • עמדות
    • תוכניות התערבות חינוכיות

    Cite this