להעניש או לא להעניש: עמדות סטודנטים כלפי ענישת עבריינים

Translated title of the contribution: To punish or not to punish: Students' attitudes toward the punishment of offenders

M. Lallo, E. Tomer

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר בוחן את עמדותיהם של סטודנטים הלומדים מקצועות הקשורים בטיפול בעבריינים ובפיקוח עליהם - קרימינולוגיה ומשפטים - לעומת עמדותיהם של סטודנטים הלומדים מקצועות אחרים. במחקר נמצא שלראשונים "עמדות עונשיות" פחות חמורות מאשר עמדותיהם של האחרונים. לממצא זה עשויה להיות משמעות בעתיד, כשסטודנטים אלה ימלאו תפקידי מפתח במערכת אכיפת החוק, וייטו למדיניות השמה דגש על תהליכים של שיקום, טיפול, פיוס וגישור, ובד בבד ימעיטו בחשיבותן של מטרות הגמול והענישה. (מתוך המאמר) שיטת המחקר: שאלונים
Translated title of the contribution To punish or not to punish: Students' attitudes toward the punishment of offenders
Original languageHebrew
Pages (from-to)199-213
Number of pages15
Journalצוהר לבית הסוהר
Volume14
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • College students
  • Criminals
  • Criminals -- Rehabilitation
  • Law enforcement
  • Punishment
  • אכיפת החוק
  • סטודנטים
  • עבריינים
  • עמדות
  • ענישה
  • שיקום אסירים

Cite this