Abstract
במאמר מציע המחבר מודל להוראת הטקסט הספרותי שמורכב משילובם של כמה מרכיבים. הראשון שבהם הוא טקסט חתרני שיכול לפתח דיאלוג על מהות קיומנו ועל הזהות של מהות זו, השני הוא מסגרת תאורטית הנשענת על תאורית המקדש של כמאל אבו דיב ועל הפילוסופיה הדיאספורית של אילן גור-זאב. ניתוח הטקסט הספרותי יכול לעורר דיון אמיתי ובלתי מתפשר באמת הפנימית של כל אחד מהתלמידים ולפתוח לפניו אפשרויות קיום שונות ומגוונות.
Translated title of the contribution | Thoughts on the Teaching of Literature within the Arab Schools in Israel: The Arabic Text as a Mechanism of Cultural Change |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | התפתחות לשונית בקרב דוברי ערבית בחברה רב-לשונית |
Editors | בהאא' מח'ול, עלית אולשטיין |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 153-169 |
Number of pages | 17 |
ISBN (Print) | 9789655301441 |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Adunis -- 1930-
- Arabic language
- Arabic language -- Study and teaching
- Arabic literature -- 1801-
- Literature -- Study and teaching
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- School children
- Subversive activities