Abstract
נשאלת השאלה כיצד נכין את ילדינו הצעירים לחיים במאה העשרים ואחת: האם חשוב להתחיל ב“הכנות“ כבר בגיל צעיר, גיל הגן? האם יש מקום לשילובן של טכנולוגיות מחשוב, תקשוב ומגוון מדיות דיגיטליות כבר בגן? במאמר זה נעסוק בחלק משאלות אלה וננסה לברר מהו שילוב מושכל, מידתי ומועיל של המחשב בגן. נדון במקומו של המחשב בגן מבחינה ערכית, מבחינה פדגוגית ומבחינה פיזית, ונעסוק בשאלה כיצד לשלב מחשב בגן בדרך שלא תחסום את היצירתיות של הילדים, את חדוות המשחק, את ההתנסות הקונקרטית והחושית, את ההתבוננות הבלתי אמצעית בסביבה ואת קשרי הגומלין החברתיים.
Translated title of the contribution | Thoughts on Computer in the Kindergarten |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 56-69 |
Number of pages | 14 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 5 |
State | Published - 2012 |
IHP Publications
- ihp
- Ability
- Children
- Computer literacy
- Digital media
- Early childhood education
- Education -- Data processing
- Kindergarten
- Kindergarten teachers
- Nursery schools
- Physical education for children
- Teaching -- Aids and devices