Abstract
במאמר מתארים המחברים את השפעתה של הפנימייה בכלל ודמויות מחנכות בה בפרט, על עיצוב הזהות האישית של חניכים יוצאי אתיופיה שהתחנכו בהן.
Translated title of the contribution | The Perceived Impact of the Residential School Framework of Shaping Personal Identity Among Ethiopian Graduates |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | חינוך חוץ-ביתי ופנימייתי |
Subtitle of host publication | אסופת מאמרים המבוססת על הרצאות שניתנו בקונגרס העולמי לחינוך פנימייתי של ארגון FICE, שהתקיים בישראל באוקטובר 2019 בקמפוס של הקריה האקדמית אונו |
Editors | עמנואל גרופר, אלכסנדר שניידר, מרים גילת |
Place of Publication | רמת גן |
Publisher | עמותת אפשר |
Pages | 177-197 |
Number of pages | 21 |
ISBN (Print) | 9789655998061 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- פנימיות וכפרי נוער
- Boarding schools
- יהודי אתיופיה בישראל ובארץ-ישראל
- Jews, Ethiopian -- Eretz Israel
- Jews, Ethiopian -- Israel
- זהות (פסיכולוגיה)
- Identity (Psychology)
- הון תרבותי
- עלייה וקליטה -- נוער
- עלייה וקליטה -- יהודי אתיופיה
- Immigrant absorption -- Israel
- מתבגרים והתבגרות -- היבטים נפשיים
- Adolescent psychology
- בוגרי השמה חוץ-ביתית
RAMBI Publications
- RAMBI Publications
- Boarding school students -- Israel -- Psychology
- Jews, Ethiopian -- Education -- Israel
- National characteristics, Israeli