השפעתה הנתפסת של מסגרת הפנימייה החינוכית על עיצוב הזהות האישית בקרב בוגרי פנימיות יוצאי אתיופיה

Translated title of the contribution: The Perceived Impact of the Residential School Framework of Shaping Personal Identity Among Ethiopian Graduates

רותי וונדימגן, אלי שכטר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר מתארים המחברים את השפעתה של הפנימייה בכלל ודמויות מחנכות בה בפרט, על עיצוב הזהות האישית של חניכים יוצאי אתיופיה שהתחנכו בהן.
Translated title of the contributionThe Perceived Impact of the Residential School Framework of Shaping Personal Identity Among Ethiopian Graduates
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך חוץ-ביתי ופנימייתי
Subtitle of host publicationאסופת מאמרים המבוססת על הרצאות שניתנו בקונגרס העולמי לחינוך פנימייתי של ארגון FICE, שהתקיים בישראל באוקטובר 2019 בקמפוס של הקריה האקדמית אונו
Editorsעמנואל גרופר, אלכסנדר שניידר, מרים גילת
Place of Publicationרמת גן
Publisherעמותת אפשר
Pages177-197
Number of pages21
ISBN (Print)9789655998061
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • פנימיות וכפרי נוער
  • Boarding schools
  • יהודי אתיופיה בישראל ובארץ-ישראל
  • Jews, Ethiopian -- Eretz Israel
  • Jews, Ethiopian -- Israel
  • זהות (פסיכולוגיה)
  • Identity (Psychology)
  • הון תרבותי
  • עלייה וקליטה -- נוער
  • עלייה וקליטה -- יהודי אתיופיה
  • Immigrant absorption -- Israel
  • מתבגרים והתבגרות -- היבטים נפשיים
  • Adolescent psychology
  • בוגרי השמה חוץ-ביתית

RAMBI Publications

  • RAMBI Publications
  • Boarding school students -- Israel -- Psychology
  • Jews, Ethiopian -- Education -- Israel
  • National characteristics, Israeli

Cite this