הוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים: השוואת הישגי לומדים בגישות המסורתיות ובשיטת כישורי הלמידה של הרב ישעיהו וובר

Translated title of the contribution: Talmod Teaching in Ultra Orthodox Schools: Comparing Traditional and Learning Methods

אריאל שרלו, שירה אילוז, יעקב כץ, הינדי שטרן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה מתמקד בהוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים, ומטרתו להשוות בין הישגי לומדים בשיטת ההוראה הייחודית שפיתח הרב ישעיהו וובר ובין הישגי לומדים בגישות ההוראה המסורתית הנהוגה במרבית תלמודי התורה. ייחודו של מחקר זה הוא עיסוק בשיטות של הוראת גמרא לגילאים צעירים בתלמודי תורה חרדיים, ובניתוח תהליכים פדגוגיים המתרחשים בהם. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionTalmod Teaching in Ultra Orthodox Schools: Comparing Traditional and Learning Methods
Original languageHebrew
Pages (from-to)191-215
Number of pages25
Journalמכלול
Volume33
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Learning
  • School children
  • Talmud Bavli -- Study and teaching
  • Teaching
  • Ultra-Orthodox Jews
  • Ṿeber, Yeshaʻyahu

Cite this