Sentence repetition tasks as a tool for differentiating between bilingual children with and without Specific Language Impairment (SLI): The importance of detailed analysis (מטלת חיקוי משפטים ככלי מבחין בין ילדים דו לשוניים בעלי התפתחות לשונית תקינה ולקויה

Debbie Sarig, S. Armon Lotem

Research output: Contribution to conferencePaperpeer-review

Abstract

Presentation Type: Contributed
Original languageAmerican English
StatePublished - 2015
Event51nd Annual ISHLA conference (הכינוס השנתי ה51 של האגודה הישראלית לקלינאי תקשורת) - Tel Aviv, Israel
Duration: 9 Feb 201510 Feb 2015

Conference

Conference51nd Annual ISHLA conference (הכינוס השנתי ה51 של האגודה הישראלית לקלינאי תקשורת)
Country/TerritoryIsrael
CityTel Aviv
Period9/02/1510/02/15

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Sentence repetition tasks as a tool for differentiating between bilingual children with and without Specific Language Impairment (SLI): The importance of detailed analysis (מטלת חיקוי משפטים ככלי מבחין בין ילדים דו לשוניים בעלי התפתחות לשונית תקינה ולקויה'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this