מדע בגן וסקרנות מדעית - נקודת המבט של הילדים

Translated title of the contribution: Science in Kindergarten and Scientific Curiosity - the Children's Perspective

יעל קסנר-ברוך, אורנית ספקטור-לוי, זמירה מברך

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

בישראל, הוראת מדעים בגיל הרך היא תפיסה מקובלת, וילדים נדרשים לעסוק במדע כבר בגן הילדים. יחד עם זאת, קיים מחסור בידע מבוסס מחקר לגבי אפיון העיסוק של ילדים צעירים במדע. מחקר זה נועד לברר את היכולות של ילדים בגילאי הגן בעת עיסוק במדע, את עמדותיהם כלפי העיסוק במדע ואת הדרכים שבהן הם מביעים את סקרנותם המדעית. מאמר זה מתאר את ממצאי המחקר ומפרט המלצות יישומיות לעיסוק מיטבי במדע בגן הילדים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionScience in Kindergarten and Scientific Curiosity - the Children's Perspective
Original languageHebrew
Pages (from-to)16-25
Number of pages10
Journalעלון דע-גן
Volume8
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Child development
  • Curiosity
  • Kindergarten
  • Nursery schools
  • Preschool children
  • Problem-based learning
  • Science
  • Science -- Study and teaching (Elementary)

Cite this