Abstract
בישראל, הוראת מדעים בגיל הרך היא תפיסה מקובלת, וילדים נדרשים לעסוק במדע כבר בגן הילדים. יחד עם זאת, קיים מחסור בידע מבוסס מחקר לגבי אפיון העיסוק של ילדים צעירים במדע. מחקר זה נועד לברר את היכולות של ילדים בגילאי הגן בעת עיסוק במדע, את עמדותיהם כלפי העיסוק במדע ואת הדרכים שבהן הם מביעים את סקרנותם המדעית. מאמר זה מתאר את ממצאי המחקר ומפרט המלצות יישומיות לעיסוק מיטבי במדע בגן הילדים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Science in Kindergarten and Scientific Curiosity - the Children's Perspective |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 16-25 |
Number of pages | 10 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 8 |
State | Published - 2015 |
IHP Publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- Child development
- Curiosity
- Kindergarten
- Nursery schools
- Preschool children
- Problem-based learning
- Science
- Science -- Study and teaching (Elementary)