פיתוח מקצועי בעקבות שינוי חינוכי - רטרוספקטיבה של מורים, רפורמה חינוכית ופיתוח מקצועי

Translated title of the contribution: Professional Development Following Educational Change - Retrospective of Teachers Educational Reform and Professional Development

שרון רחמים, אלי הולצר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הממצאים הנוגעים למהלך ההכשרה המקצועית של מורים העתידים לבצע שינוי חינוכי, מצביעים על חוויה של פער בין תכנון ההכשרה לבין תפיסת ביצועה בפועל. בעוד ישנם מורים שהצליחו לעמוד על תרומתה האישית, הבין-אישית והמקצועית של ההכשרה, הרי רוב המורים הביעו ביקורת על המהלך והעלו צורך בהליך ממוסד, מובנה ואופרטיבי. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionProfessional Development Following Educational Change - Retrospective of Teachers Educational Reform and Professional Development
Original languageHebrew
Pages (from-to)15-20
Number of pages6
Journalביטאון מכון מופת
Volume63
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Educational change
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of
  • הדרכת מורים
  • השתלמויות עובדי הוראה
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • מורים
  • שינוי חינוכי

Cite this