Abstract
הממצאים הנוגעים למהלך ההכשרה המקצועית של מורים העתידים לבצע שינוי חינוכי, מצביעים על חוויה של פער בין תכנון ההכשרה לבין תפיסת ביצועה בפועל. בעוד ישנם מורים שהצליחו לעמוד על תרומתה האישית, הבין-אישית והמקצועית של ההכשרה, הרי רוב המורים הביעו ביקורת על המהלך והעלו צורך בהליך ממוסד, מובנה ואופרטיבי. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Professional Development Following Educational Change - Retrospective of Teachers Educational Reform and Professional Development |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 15-20 |
Number of pages | 6 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 63 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Educational change
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of
- הדרכת מורים
- השתלמויות עובדי הוראה
- התפתחות מקצועית -- מורים
- מורים
- שינוי חינוכי