מודל הוליסטי רב-ערוצי - כלי עזר למורה במתן מענה למגוון הלומדים

Translated title of the contribution: Multichannel Holistic Model - Teacher Utilities in Responding to the Diversity of Learners

אורנית ספקטור-לוי, אושרה אלוני, יפה גונדה, מרב יפרח

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה מציג מודל הוליסטי רב-ערוצי כבסיס פדגוגי להוראה בכיתה ההטרוגנית המשלבת. המודל מיישם את תפיסת החינוך המכיל ומכוון את המורה לתת מענה כוללני לתלמידים, תוך התייחסות לארבעה ממדים של הפרט – קוגניטיבי, חברתי, רגשי, חושי-תנועתי – הנותנים מענה לשלושה צרכים בסיסיים של התלמידים: שייכות, יכולת ואוטונומיה. במאמר מוצגים עקרונות המודל וכן דוגמא ליישומו בשיעור בנושא צמצום הפסולת בסביבה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionMultichannel Holistic Model - Teacher Utilities in Responding to the Diversity of Learners
Original languageHebrew
Pages (from-to)21-30
Number of pages10
Journalאאוריקה
Volume43
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Individualism
  • Individualized instruction
  • Learning
  • Mainstreaming in education
  • School children
  • Science -- Study and teaching
  • Teachers

Cite this