Abstract
מאמר זה מציג מודל הוליסטי רב-ערוצי כבסיס פדגוגי להוראה בכיתה ההטרוגנית המשלבת. המודל מיישם את תפיסת החינוך המכיל ומכוון את המורה לתת מענה כוללני לתלמידים, תוך התייחסות לארבעה ממדים של הפרט – קוגניטיבי, חברתי, רגשי, חושי-תנועתי – הנותנים מענה לשלושה צרכים בסיסיים של התלמידים: שייכות, יכולת ואוטונומיה. במאמר מוצגים עקרונות המודל וכן דוגמא ליישומו בשיעור בנושא צמצום הפסולת בסביבה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Multichannel Holistic Model - Teacher Utilities in Responding to the Diversity of Learners |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 21-30 |
Number of pages | 10 |
Journal | אאוריקה |
Volume | 43 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Individualism
- Individualized instruction
- Learning
- Mainstreaming in education
- School children
- Science -- Study and teaching
- Teachers