פעילות אם-ילד במשפחה הערבית בעת קריאת ספר ותרומתה לאוריינות הילד בגן ובכיתה א'

Translated title of the contribution: Mother-Child Activity in the Arabic Family during Reading a Book and It`s Contribution for Child Literacy at Kindergarten and First Class of School

ספייה חסונה-ערפאת, עפרה קורת, דורית ארם

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

    Abstract

    קריאת ספר לילד נחשבת לאחת הפעילויות החשובות לקידום החשיבה והשפה עבור ילדים צעירים. במחקר זה נדון בפעילות אם-ילד בעת קריאת ספר ובתרומתה לשפה ולאוריינות הילד הערבי בגן ובכיתה א'. (מתוך המאמר)
    Translated title of the contributionMother-Child Activity in the Arabic Family during Reading a Book and It`s Contribution for Child Literacy at Kindergarten and First Class of School
    Original languageHebrew
    Title of host publicationילדות בחברה הערבית בישראל
    Subtitle of host publicationסוגיות חינוכיות ומחקריות
    Editorsגילה רוסו-צימט, מרגלית זיו, אפנאן מסארוה-סרור
    Place of Publicationתל אביב
    Publisherמכון מופ"ת
    Pages199-234
    Number of pages36
    ISBN (Print)9789655300918
    StatePublished - 2015

    IHP Publications

    • ihp
    • Arabic language
    • Children, Palestinian Arab -- Israel
    • Diglossia (Linguistics)
    • Literacy
    • Mother and child
    • Preschool children
    • Storytelling
    • אוריינות
    • אימהות וילדיהן
    • דיגלוסיה (בלשנות)
    • ילדים בגיל הרך
    • ילדים ערבים בישראל
    • קריאה לילדים
    • שפה ערבית

    RAMBI Publications

    • RAMBI Publications
    • Children, Palestinian Arab -- Israel
    • Literacy -- Israel
    • Mother and child -- Israel
    • Reading (Early childhood)

    Cite this