Abstract
בפרק זה נסקרים מחקרים שבחנו את האתגרים הניצבים בפני ילדים דוברי השפה הערבית בבואם ללמוד קריאה וכתיבה. התמקדנו בשלושת הגורמים המשמעותיים להתפתחות ניצני האוריינות: מאפייני שפת האם של הילד, המיצב (הסטטוס) החברתי - כלכלי של משפחתו והסביבה האוריינית שהוא גדל בה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Literacy Skills Foundations among Children in the Arab Society of Israel: A Review |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | חינוך בחברה הערבית בישראל |
Editors | משה ישראלשוילי, פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 23-50 |
Number of pages | 28 |
ISBN (Print) | 9789655301861 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Alphabets
- Arabic alphabet
- Arabic language
- Arabic language -- Phonology
- Arabic language -- Spoken Arabic
- Children, Palestinian Arab -- Israel
- Diglossia (Linguistics)
- Literacy
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Palestinian Arabs -- Israel
- Reading
- Social stratification
- Writing
RAMBI Publications
- RAMBI Publications
- Palestinian Arabs -- Education (Preschool) -- Israel
- Early childhood education -- Israel
- Language arts (Early childhood) -- Israel
- Literacy -- Israel