Abstract
This study describes a massive open online course (MOOC) that was delivered at the same time in two languages: English and Arabic, providing innovative contents in nanotechnology and nanosensors to a wide range of population. The null hypothesis was that no significant difference exists between the two groups. The exploratory case-study design was employed, collecting data via pre - and post - knowledge questionnaires and access logs. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | למידה בקורס מקוון פתוח ומרובה משתתפים (מוק): בחינת הבדלים בין משתתפים דוברי אנגלית ודוברי ערבית |
---|---|
Original language | English |
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 11 (2016), 116E |
Number of pages | 1 |
State | Published - 2016 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- MOOCs (Web-based instruction)
- College students
- Cultural pluralism