How do bilingual children perform on non-word repetition (NWR) tasks? ( ביצועי ילדים דו לשוניים במטלת חזרה על מילות תפל (חמ"ת))

S. Armon Lotem, Sharon Granner, Irena Shnaiderman, Natalia Meir

Research output: Contribution to conferencePaperpeer-review

Abstract

Presentation Type: Contributed
Original languageAmerican English
StatePublished - 2013
Event49th Annual ISHLA conference (הכינוס השנתי ה49 של האגודה הישראלית לקלינאי תקשורת) - Tel Aviv, Israel
Duration: 11 Feb 201312 Feb 2013

Conference

Conference49th Annual ISHLA conference (הכינוס השנתי ה49 של האגודה הישראלית לקלינאי תקשורת)
Country/TerritoryIsrael
CityTel Aviv
Period11/02/1312/02/13

Fingerprint

Dive into the research topics of 'How do bilingual children perform on non-word repetition (NWR) tasks? ( ביצועי ילדים דו לשוניים במטלת חזרה על מילות תפל (חמ"ת))'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this