Abstract
במאמר זה נציג חלק מממצאי מחקר, שנערך במסגרת לימודי התואר השלישי,שבדק באיזו מידה מראים ילדי גן יכולות חשיבה הנדסית ספונטנית וויסות עצמי במהלך ביצוע משימת בנייה פתוחה, ובאיזו מידה משתפרות יכולות אלה בעקבות העשרת הסביבה הלימודית בחומרי בנייה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Do Environments Encouraging Building in Kindergarten Improve Engineering Thinking and Self-regulation |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 20-33 |
Number of pages | 14 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 13 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Building
- Early childhood education
- Engineering
- Kindergarten
- Learning
- Metacognition
- Nursery schools
- People with social disabilities -- Education
- Physical education for children
- Preschool children
- Science -- Study and teaching (Elementary)
- Self-control
- Self-culture