סוכני תיווך כמקדמי למידה

Translated title of the contribution: Brokerage Agents as Learning Coefficients

דוד צוריאל, דיקלה חנוכה-לוי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

תאוריית ההתנסות בלמידה מתווכת של פוירשטיין היא תאוריה מרכזית להבנת התפקיד של דמויות משמעותיות הנמצאות בסביבה הקרובה של הילד בקידום תהליכי הלמידה שלו ובהתפתחותו הקוגניטיבית. על פי תאוריה זו, התנסויות שהפרט עובר משפיעות על יכולת ההשתנות השכלית שלו ומכוונות את מסלול חייו. במאמר זה מחברי המאמר מנסים להשיב על השאלות: מהם המאפיינים המייחדים את ההתנסויות הללו ומיהם סוכני התיווך אשר משתתפים בהן? תחילה יוצג רעיון התיווך, ובהמשך מוצגת סקירת סוכני תיווך יעילים להתפתחות הקוגניטיבית של הפרט.
Translated title of the contributionBrokerage Agents as Learning Coefficients
Original languageHebrew
Pages (from-to)19-21
Number of pages3
Journalלקסי קיי
Volume7
StatePublished - 1 Jan 2017

Bibliographical note

Item Citation: לקסי קיי, 7 (ניסן תשע"ז, אפריל 2017), עמ' 19-21

Accession Number: edsihp.99126126102792; Publication Type: Academic Journal; Source: לקסי קיי; Language: Hebrew; Publication Date: 20170101; Imprint: 2017.

Keywords

  • למידה מתווכת.
  • תלמידים.
  • התפתחות שכלית.
  • מורים ותלמידים.

IHP Publications

  • ihp
  • למידה מתווכת
  • Mediated learning experience
  • תלמידים
  • School children
  • התפתחות שכלית
  • Developmental psychology
  • cognition
  • מורים ותלמידים
  • Teacher-student relationships

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Brokerage Agents as Learning Coefficients'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this