Abstract
תאוריית ההתנסות בלמידה מתווכת של פוירשטיין היא תאוריה מרכזית להבנת התפקיד של דמויות משמעותיות הנמצאות בסביבה הקרובה של הילד בקידום תהליכי הלמידה שלו ובהתפתחותו הקוגניטיבית. על פי תאוריה זו, התנסויות שהפרט עובר משפיעות על יכולת ההשתנות השכלית שלו ומכוונות את מסלול חייו. במאמר זה מחברי המאמר מנסים להשיב על השאלות: מהם המאפיינים המייחדים את ההתנסויות הללו ומיהם סוכני התיווך אשר משתתפים בהן? תחילה יוצג רעיון התיווך, ובהמשך מוצגת סקירת סוכני תיווך יעילים להתפתחות הקוגניטיבית של הפרט.
Translated title of the contribution | Brokerage Agents as Learning Coefficients |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 19-21 |
Number of pages | 3 |
Journal | לקסי קיי |
Volume | 7 |
State | Published - 1 Jan 2017 |
Bibliographical note
Item Citation: לקסי קיי, 7 (ניסן תשע"ז, אפריל 2017), עמ' 19-21Accession Number: edsihp.99126126102792; Publication Type: Academic Journal; Source: לקסי קיי; Language: Hebrew; Publication Date: 20170101; Imprint: 2017.
Keywords
- למידה מתווכת.
- תלמידים.
- התפתחות שכלית.
- מורים ותלמידים.
IHP Publications
- ihp
- למידה מתווכת
- Mediated learning experience
- תלמידים
- School children
- התפתחות שכלית
- Developmental psychology
- cognition
- מורים ותלמידים
- Teacher-student relationships