Bring or Leave Your Own Device?‎: שימוש בטלפונים חכמים בהוראה-למידה: תפיסות מורים (פוסטר)

שלומית חדד, חגית טל-מישר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחקר הנוכחי בחן את תפיסות המורים כלפי השימוש בטלפונים חכמים בהוראה-למידה. לצורך המחקר נבנה מודל שהתבסס על המודלים הבאים: מודל Technology Acceptance) TAM) - ומודל UTAUT (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology). שילוב המודלים היווה את המסגרת התיאורטית של מחקר זה. 71 מורים ממגוון בתי ספר ברחבי הארץ ענו על שאלון מקוון. נמצא כי תפיסות המורים קשורות באופן מובהק וחיובי עם מידת השימוש בהוראה-למידה, אך התייחסות לכל ממד בתפיסות המורים חושפת דואליות המעידה על דיסוננס בתפיסות המורים.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages12 (2017), 244ע-243ע
Number of pages232
StatePublished - 2017
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Smartphones
  • Teachers
  • Attitude (Psychology)

Cite this