Abstract
המחקר הנוכחי בחן את תפיסות המורים כלפי השימוש בטלפונים חכמים בהוראה-למידה. לצורך המחקר נבנה מודל שהתבסס על המודלים הבאים: מודל Technology Acceptance) TAM) - ומודל UTAUT (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology). שילוב המודלים היווה את המסגרת התיאורטית של מחקר זה. 71 מורים ממגוון בתי ספר ברחבי הארץ ענו על שאלון מקוון. נמצא כי תפיסות המורים קשורות באופן מובהק וחיובי עם מידת השימוש בהוראה-למידה, אך התייחסות לכל ממד בתפיסות המורים חושפת דואליות המעידה על דיסוננס בתפיסות המורים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 12 (2017), 244ע-243ע |
Number of pages | 232 |
State | Published - 2017 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Smartphones
- Teachers
- Attitude (Psychology)