Abstract
המאמר מתאר מחקר שבחן את השימוש בבובות תיאטרון ככלי תיווכי עם ילדים צעירים עם צרכים מיוחדים בגיל הגן, כשיטה חינוכית המאפשרת למידה דרך כמה חושים ומעוררת בקרב ילדים מוטיבציה, עניין, קשב ומעורבות באינטראקציה הלימודים. המחברים מציינים כי לדרך עבודה זו היתה השפעה חיובית לא רק על הלומדים, אלא גם על התווכות שהצליחו בזמן קצר ליצור קשר אישי קרוב עם הילדים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | A Theater Doll as a Mediation Tool in the Special Garden |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל |
Editors | שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Chapter | 11 |
Pages | 236-255 |
Number of pages | 20 |
ISBN (Print) | 9789655301298 |
State | Published - 1 Jan 2017 |
Bibliographical note
Item Citation: סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל (קובץ בעריכת שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת) עמ' 236-255Accession Number: edsihp.99128363302792; Publication Type: Academic Journal; Source: סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל (קובץ בעריכת שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת); Language: Hebrew; Original material note: המאמר מתוך השער השלישי - כלים להוראה ולטיפול.; Publication Date: 20170101; Imprint: תל-אביב: מכון מופ"ת, 2017., 2017.