Abstract
המאמר עוסק בסוגיות: מהן הגישות העכשוויות לטיפול בתחום קשיי האכילה בקרב אוטיסטים מנקודות ראות שונות, ואלו מהן ניתנות ליישום במסגרת בית ספרית? מהם הפתרונות המעשיים? האם התערבות טיפולית חינוכית במסגרת בית ספרית, שהיא מאוחרת יחסית, יכולה לשפר את כישורי האכילה בכיתה ב', בה נערך הפרויקט? והאם ניתן להשפיע גם על הרגלי האכילה בבית? המאמר מציג התערבות ממוקדת בבעיה ספציפית. התערבות זו הביאה לתוצאות ממשיות והשפיעה גם על תחומי תפקוד אחרים של הילד.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 74-86 |
Number of pages | 13 |
Journal | תקשורת תומכת וחליפית |
Volume | 33 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- Autistic children
- Children -- Nutrition
- Communication devices for people with disabilities
- Motor ability
- People with disabilities -- Means of communication