תת"ח כאמצעי טיפול בבעיות אכילה של ילדים עם אוטיזם במסגרת בית ספרית

דרורה הייק, מירב הרשקוביץ, דפנה מנצור

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר עוסק בסוגיות: מהן הגישות העכשוויות לטיפול בתחום קשיי האכילה בקרב אוטיסטים מנקודות ראות שונות, ואלו מהן ניתנות ליישום במסגרת בית ספרית? מהם הפתרונות המעשיים? האם התערבות טיפולית חינוכית במסגרת בית ספרית, שהיא מאוחרת יחסית, יכולה לשפר את כישורי האכילה בכיתה ב', בה נערך הפרויקט? והאם ניתן להשפיע גם על הרגלי האכילה בבית? המאמר מציג התערבות ממוקדת בבעיה ספציפית. התערבות זו הביאה לתוצאות ממשיות והשפיעה גם על תחומי תפקוד אחרים של הילד.
Original languageHebrew
Pages (from-to)74-86
Number of pages13
Journalתקשורת תומכת וחליפית
Volume33
StatePublished - 2017

IHP Publications

  • ihp
  • Autistic children
  • Children -- Nutrition
  • Communication devices for people with disabilities
  • Motor ability
  • People with disabilities -- Means of communication
  • הרגלי אכילה של ילדים
  • ילדים אוטיסטים
  • מיומנויות מוטוריות
  • תפקוד התנהגותי -- הערכה וניתוח
  • תקשורת תומכת וחליפית

Cite this