תועלות צפויות, מוטיבציה והישגים בלמידה של קורס מקוון פתוח מרובה משתתפים

עביר ותד, מירי ברק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

החוקרות השוו בין שתי קבוצות של לומדים: סטודנטים שלמדו וסיימו קורס מוק כחלק מדרישות התואר, לעומת לומדים מזדמנים. בסיום הקורס נצפו הבדלים סטטיסטיים מובהקים בין שתי הקבוצות. הלומדים המזדמנים גילו מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה בהשוואה לסטודנטים. לעומת זאת, הסטודנטים היו הישגיים יותר וקיבלו ציונים גבוהים יותר מעמיתיהם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי)
Place of Publicationחיפה
Publisherפרדס
Pages629-654
Number of pages26
ISBN (Print)9781618387523
StatePublished - 2021
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Motivation in education
  • Academic achievement
  • MOOCs (Web-based instruction)
  • College students
  • Computer-assisted instruction

Cite this