Abstract
החוקרות השוו בין שתי קבוצות של לומדים: סטודנטים שלמדו וסיימו קורס מוק כחלק מדרישות התואר, לעומת לומדים מזדמנים. בסיום הקורס נצפו הבדלים סטטיסטיים מובהקים בין שתי הקבוצות. הלומדים המזדמנים גילו מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה בהשוואה לסטודנטים. לעומת זאת, הסטודנטים היו הישגיים יותר וקיבלו ציונים גבוהים יותר מעמיתיהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי) |
Place of Publication | חיפה |
Publisher | פרדס |
Pages | 629-654 |
Number of pages | 26 |
ISBN (Print) | 9781618387523 |
State | Published - 2021 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Motivation in education
- Academic achievement
- MOOCs (Web-based instruction)
- College students
- Computer-assisted instruction