Abstract
מסגרת חינוכית ־טיפולית מהווה אחת מסביבות החיים המשמעותיות ביותר עבור הילד בגיל הרך. מחקרים מלמדים, כי מסגרת איכותית בגיל הרך משפיעה על איכות הלמידה וההתפתחות של הילד בשנים המעצבות ולאורך חייו ועל המוביליות שלו בתחומי חיים שונים. התוכנית החינוכית-טיפולית של ישראל היא פרי של שותפות בין אגף בכיר למעונות יום ומשפחתונים במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ג'וינט-אשלים. שותפות זו מיועדת לקידום איכות הפדגוגיה והטיפול במסגרות לגיל הרך באמצעות חיבור בין התיאוריה למעשה. התוכנית המתוארת בספר זה עשירה בתכנים, תומכת בשגרת העבודה עם ילדים, מאפשרת
לצוותי המסגרות לנהל סדר יום המותאם לצורכי הילדים ולקיים מעקב אחר התפתחותם.
כל זאת בשפה פדגוגית משותפת, המעודדת למידה מתמדת וצמיחה של הצוות.
לצוותי המסגרות לנהל סדר יום המותאם לצורכי הילדים ולקיים מעקב אחר התפתחותם.
כל זאת בשפה פדגוגית משותפת, המעודדת למידה מתמדת וצמיחה של הצוות.
Translated title of the contribution | Developmentally appropriate education and care guidelines - birth to 50 months: Values principles and practices for daycare staff |
---|---|
Original language | Hebrew |
Place of Publication | Jerusalem |
Publisher | משרד העבודה והרווחה |
Number of pages | 352 |
DOIs | |
State | Published - 2021 |