Abstract
במחקר זה נותחה תוכנית הלימודים להוראת מחשבת ישראל שהציע פרופ' דב פרל. ניתוח קוריקולרי זה נעשה לפי התבחינים הבאים: 1. רציונל, 2. מטרות, 3. מבנה התוכנית וחומר הלימודים, 4. ארגון ההוראה. הממצאים שעלו הראו כי קיימות הגדרות חבויות אשר מעידות על קווי דמיון בין גישתו של רפל לבין מבנה הדיסציפלינה של שוואב, וכם קוו דימיון למבנה האידיאולוגיות של לם. כמו כן נמצאו משקיעים לגישת מבנה הדעת. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 81-97 |
Number of pages | 17 |
Journal | הגות |
Volume | 12 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Jewish philosophy
- Jewish philosophy -- Study and teaching
- Rappel, Dov