תוכן שיווקי סמוי במשחקי וידאו: תובנות חדשות

Translated title of the contribution: Product placement in video games: New insights

מתי רחמים, אורן נתן, אורי גרוסמן, סרגיי גרגר, לירז שגריר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מחקר זה בוחן את ההשפעה של תוכן שיווקי סמוי המשולב במשחקי וידיאו על העדפות צרכנים. הירידה בהשפעת הפרסום המסורתי מחייבת את העולם העסקי לבחון פלטפורמות שיווקיות עדכניות, ומשחקי הווידאו מהווים תשתית שיווקית הנותנת מענה לצורך זה. מחקר זה מספק תובנות ייחודיות בהתייחס לשילובם של תכנים שיווקיים במשחקי וידיאו. מהתוצאות עולה כי מידת ההנאה בצפייה ממשחקי וידיאו וכן רמת המומחיות של השחקנים משפיעות על אפקטיביות התוכן השיווקי המוטמע במשחקי הוידאו. תוצאות מרכזיות נוספות: ממד ההקשר, הממד הוויזואלי ומיקום התוכן השיווקי הנכלל במשחקים אלו משפיעים אף הם על הטמעת המסרים בקרב קהלי היעד הרלוונטיים. נמצא שמיקום היקפי של התוכן השיווקי יהיה אפקטיבי יותר מאשר מיקומו במוקד המשחק, כדוגמת: מרכז המגרש ועל גבי חולצות השחקנים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionProduct placement in video games: New insights
Original languageHebrew
Journalתיאוריה ופרקטיקה בניהול
Volume4
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Computer games
  • Marketing
  • Sales promotion

Cite this