Abstract
השינויים הטכנולוגיים המהירים המתרחשים בחברה העולמית ובחברה הישראלית, מחייבים את מערכת החינוך בכלל ואת מערכת הכשרת המורים בפרט להתמודד עם דרכי הוראה חדשניות וסביבות הוראה מתוקשבות. סביבות למידה אלה מאפשרות למידה דינמית ובין-תחומית, ומכינות את הלומדים להתמודדות טובה יותר עם מורכבות הלמידה בעידן של שינויים. מטרות המחקר המוצג במאמר הן: אפיון תהליכי הלמידה/הוראה בקורס "תהליכי שינוי במערכת החינוך" הנלמד בשלוש מסגרות שונות, ובחינת תהליכי השינוי מתרבות של סביבת למידה פיזית לתרבות למידה וירטואלית
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 111-133 |
Number of pages | 23 |
Journal | מעוף ומעשה במכללת אחוה |
Volume | 10 |
State | Published - 2004 |
IHP Publications
- ihp
- Change (Psychology)
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education -- Israel -- Administration
- Educational change
- Learning
- Teachers -- Training of
- Teachers colleges
- ha-Mikhlalah ha-aḳademit le-ḥinukh Aḥṿah