קונפליקט כהזדמנות ללמידה בתהליכי הכשרה: מרכזיותו של השימוש בקונפליקט בסדנאות סימולציה

שרון מיכל הולמבי, יעקב יבלון

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

פרק זה נועד לספק את הבסיס התאורטי והיישומי להצבת העיסוק בקונפליקט במוקד ההתנסות הסימולטיבית בחינוך . ההנחה העומדת בבסיס הפרק היא שהכשרת אנשי חינוך ששמה לה למטרה לטפח בקרבם את הידע, את התכונות ואת הכישורים המשמשים להתמודדות בונה עם קונפליקט, היא בעלת חשיבות מעשית, התפתחותית ונורמטיבית. מרכזיותו של הקונפליקט בהתנסות הסימולטיבית באה לידי ביטוי בשני אופנים : בהיותו מרכיב בסיסי בעבודת אנשי חינוך והוראה ובהיותו מתודה מתאימה במיוחד ללמידה התנסותית ( experiential learning ). אופנים אלה יתוארו בפרק זה . (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה (קובץ בעריכת יעקב ב' יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהאמר)
Editorsיעקב ב' יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהמר
Place of Publicationישראל
Publisherמכון מופ"ת
Pages49-60
Number of pages12
ISBN (Print)9789655302134
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Education
  • Imaging systems
  • Learning
  • Quarreling
  • Student teaching
  • Teachers
  • Teachers -- Training of

Cite this