Abstract
פרק זה נועד לספק את הבסיס התאורטי והיישומי להצבת העיסוק בקונפליקט במוקד ההתנסות הסימולטיבית בחינוך . ההנחה העומדת בבסיס הפרק היא שהכשרת אנשי חינוך ששמה לה למטרה לטפח בקרבם את הידע, את התכונות ואת הכישורים המשמשים להתמודדות בונה עם קונפליקט, היא בעלת חשיבות מעשית, התפתחותית ונורמטיבית. מרכזיותו של הקונפליקט בהתנסות הסימולטיבית באה לידי ביטוי בשני אופנים : בהיותו מרכיב בסיסי בעבודת אנשי חינוך והוראה ובהיותו מתודה מתאימה במיוחד ללמידה התנסותית ( experiential learning ). אופנים אלה יתוארו בפרק זה . (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | התנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה (קובץ בעריכת יעקב ב' יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהאמר) |
Editors | יעקב ב' יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהמר |
Place of Publication | ישראל |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 49-60 |
Number of pages | 12 |
ISBN (Print) | 9789655302134 |
State | Published - 2022 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Imaging systems
- Learning
- Quarreling
- Student teaching
- Teachers
- Teachers -- Training of