Abstract
המחקר הנוכחי בדק באיזו מידה שימוש בטכנולוגיה ניידת תרם לפיתוח מיומנויות חשיבה, למידה וביצוע מוזיקלי בצוותא. אוכלוסיית הלומדים כללה סטודנטים לתואר ראשון ושני, שבחרו את מסלול הלימודים בטכנולוגיות מוזיקליות והשתתפו בקורס 'קומפוזיציה ואלתור בזמן-אמת'. הסטודנטים השתמשו בכלים טכנולוגיים-מוזיקליים (M4L ו-Ableton Live) תוך הפיכת עמדות מחשב, מכשירי טאבלט וטלפונים חכמים ל'אנסמבל מחשבים ניידים'. במהלך הקורס ובסיומו הועברו שאלוני מחקר ונערכו ראיונות עומק לסטודנטים. הממצאים הראו כי המודל הפדגוגי הנחקר אכן ביסס אוריינויות דיגיטלית-מוזיקלית והוביל ללמידה משמעותית, תוך התנסות חווייתית בזמן הביצוע המוזיקלי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי |
Subtitle of host publication | ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס : שלישי-רביעי, ה-ו באדר תשע"ח, 21-20 בפברואר 2018 |
Editors | יורם עשת-אלקלעי, אינה בלאו, אבנר כספי, שיר אתגר, ניצה גרי, יורם קלמן, ורד זילבר-ורוד |
Place of Publication | רעננה |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה |
Pages | 214-219 |
Number of pages | 6 |
Volume | 13 |
State | Published - 2018 |