Abstract
המאמר מתמודד באמצעות ניתוח טקסטואלי עם הפער העצום בין החשיבות של לימוד מחשבת ישראל, שביכולתו לעצב את אישיות התלמיד ולפתח אצלו השקפת עולם, להקנות מיומנויות חשיבה עצמית וביקורתית וכלים להתמודדות אמונית בזמן אירועי משבר, לבין דלות היבול הקוריקולרי בתחום. באמצעות ניתוח תכניות לימודים במחשבת ישראל במגזר הממ"ד בין השנים תש"ל-תשס"ב נבחנת עוצמת הזיקה בין ספרי הלימוד שניכתבו לבין הידע בתחום תכנון ופיתוח תכניות לימודים, הידוע בישראל מאז שנות השבעים של המאה העשרים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 192-222 |
Number of pages | 31 |
Journal | דפים |
Volume | 64 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- Jewish philosophy -- Study and teaching
- Jewish religious education -- Israel