Abstract
המאמר מתאר מחקר שבחן את השימוש בבובות תיאטרון ככלי תיווכי עם ילדים צעירים עם צרכים מיוחדים בגיל הגן, כשיטה חינוכית המאפשרת למידה דרך כמה חושים ומעוררת בקרב ילדים מוטיבציה, עניין, קשב ומעורבות באינטראקציה הלימודים. המחברים מציינים כי לדרך עבודה זו היתה השפעה חיובית לא רק על הלומדים, אלא גם על התווכות שהצליחו בזמן קצר ליצור קשר אישי קרוב עם הילדים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל (קובץ בעריכת שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת) |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 236-255 |
Number of pages | 20 |
ISBN (Print) | 9789655301298 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- Children with disabilities
- Children with disabilities -- Education (Preschool)
- Dolls
- Early childhood education
- Mediated learning experience
- Motivation in education
- People with social disabilities -- Education
- Physical education for children
- Preschool children
- Teaching -- Aids and devices