פרק 11: בובת תיאטרון ככלי תיווך בגן המיוחד

רונית רמר, דוד צוריאל

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

    Abstract

    המאמר מתאר מחקר שבחן את השימוש בבובות תיאטרון ככלי תיווכי עם ילדים צעירים עם צרכים מיוחדים בגיל הגן, כשיטה חינוכית המאפשרת למידה דרך כמה חושים ומעוררת בקרב ילדים מוטיבציה, עניין, קשב ומעורבות באינטראקציה הלימודים. המחברים מציינים כי לדרך עבודה זו היתה השפעה חיובית לא רק על הלומדים, אלא גם על התווכות שהצליחו בזמן קצר ליצור קשר אישי קרוב עם הילדים. (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Title of host publicationסוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל (קובץ בעריכת שונית רייטר, עירית קופפרברג, יצחק גילת)
    Place of Publicationתל-אביב
    Publisherמכון מופ"ת
    Pages236-255
    Number of pages20
    ISBN (Print)9789655301298
    StatePublished - 2017

    IHP Publications

    • ihp
    • Children with disabilities
    • Children with disabilities -- Education (Preschool)
    • Dolls
    • Early childhood education
    • Mediated learning experience
    • Motivation in education
    • People with social disabilities -- Education
    • Physical education for children
    • Preschool children
    • Teaching -- Aids and devices

    Cite this