פרקטיקה חינוכית מיטבית: לראות מבעד למראות: [‏מ‏תוך המדור: בימת דיון]

אורלי מלמד, יעל הדסי-בכר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

כשתקשורת ומדיה דיגיטלית פוגשות אומנויות במחוות לביבליוגרפיה, המאמר מתאר את יישומה של המתודה בקורס "אוריינות דיגיטלית באומנויות: גישה רב-תחומית", במסגרת לימודי תואר שני באוריינות חזותית בסמינר הקיבוצים. המחוות האומנותיות לפריט ביבליוגרפיה נבחר הוצגו בתערוכה שנקראה "לראות מבעד למראות", בסוף הקורס.
Original languageHebrew
Journalביטאון מכון מופת
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Mass media
  • Art
  • Gesture
  • Bibliography
  • students
  • supervised study

Cite this