פרויקטים תקשורתיים-לשוניים-שפתיים, מבוססי PCS בבית-ספר "עופר", חיפה

דרורה הייק

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

אחד הקשיים העיקריים של ילדים אוטיסטים הוא להסביר ולנבא התנהגות אנושית ולהביע אינטראקציות חברתיות והבנת מצבים מנטליים. קושי אחר הוא השימוש בשפה באופן נכון ויעיל, זיהוי מקומות ועוד. בבית הספר "עופר" הוכנסו לאחרונה תכניות לימוד: משלים להבנת תכונות וכוונות, קרית מפה באמצעות סמלי PCS וזיהוי מקומות מרכזיים במפה, ובתכנית "תזונה נכונה" למדו לזהות סמלי מאכלים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)56-59
Number of pages4
Journalתקשורת תומכת וחליפית
Volume23
StatePublished - 2007

IHP Publications

  • ihp
  • Autistic children
  • Communication devices for people with disabilities
  • People with disabilities -- Means of communication
  • Symbolism
  • Teaching -- Aids and devices

Cite this