Abstract
בפרק מתחקות המחברות אחר התפתחותה של פדגוגיה פמיניסטית וביקורתית המדגישה את המעבר מלמידה באמצעות דילמות ללמידה באמצעות פרדוקסים. בנוסף, הפרק מבקש לבחון את השברים, התקיעויות והמתחים בתוך השדה הפמיניסטי, וכן את האופנים שבהם שיח ההעצמה המבקש להתגבר על יחסי כוח ולהיאבק בדיכוי, מייצר היררכיות בין "מעצימות" ל"מועצמות" ומכונן מחדש את הסדר החברתי שתחתיו הוא מבקש לחתור.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | גשרים של ידע |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 218-247 |
Number of pages | 30 |
ISBN (Print) | 9789655301366 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Critical pedagogy
- Feminism
- Paradoxes
- Social change
- Social participation
- Social sciences
- אקטיביזם
- למידה באמצעות שירות לקהילה
- מעורבות בקהילה
- סטודנטים
- פדגוגיה ביקורתית
- פמיניזם
- פרדוקסים
- שינוי חברתי
RAMBI Publications
- RAMBI Publications
- Feminism -- Study and teaching -- Israel
- Leadership in women -- Israel
- Social change -- Israel