פיתוח אוריינות סביבתית בקרב תלמידים באמצעות למידה משתפת

Translated title of the contribution: The development of environmental literacy by peer collaboration.

I. Adler, M. Zion, Z. R. Mevarech

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

    Abstract

    מטרת המחקר הנוכחי הייתה לפתח ולבחון מודל לפיתוח אוריינות
    סביבתית בקרב תלמידים. במחקר שולבו שתי ההשקפות השונות
    של החינוך הסביבתי: זאת הרואה חשיבות רבה בקידום יכולות
    קוגניטיביות מסדר גבוה, וזאת הרואה בהיבט ההתנהגותי את
    המטרה של החינוך הסביבתי. מרכיב חשוב במודל שיתואר הוא
    פיתוח מודעות מטה-קוגניטיבית כחלק אינטגרלי של החינוך
    הסביבתי. המונח מודעות מטה-קוגניטיבית מציין את היכולת
    של הפרט להבין, לבקר ולווסת את תהליכי החשיבה של עצמו
    בהיבטים שונים הכוללים: תכנון, בקרה, התמודדות עם שגיאות
    וכן הערכה )1994, Dennison and Schraw( )לסקירה בעברית
    על המושג מטה-קוגניציה ראו בן-דויד, 2009.
    Translated title of the contributionThe development of environmental literacy by peer collaboration.
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)27-36
    Number of pages10
    Journalקריאת ביניים
    Issue number26-27
    StatePublished - 2016

    Cite this