Abstract
כגננת לשעבר בגן, המחברת חשה כי העיסוק בספר בגן אינו מקבל את המקום הראוי לו, למרות ששכללה את הנושא בתכנון השנתי כנושא בעל חשיבות רבה. בגנים רבים הגננות מקימות ספריות עשירות בספרים ובאביזרים והילדים אכן פועלים בספרייה' שמהווה אחד ממוקדי המשיכה העיקריים בגן. מובאות נקודות עיקריות לפיתוח נושא הספר בגן. הגננת עצמה יכולה להיות דוגמה אישית לילדי הגן, ולהפוך את הספר בגן לחוויה כוללת, עשירה ומעמיקה עבור הילד.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 32-37 |
Number of pages | 6 |
Journal | הד הגן |
Volume | 75 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp