Abstract
במאמר מרחיבה המחברת את ההתבוננות בארבעה מושגים מעולם הכשרת המטפלים הנשענים על הפרדיגמה הנרטיבית: השימוש הטיפולי בסיפור האישי של המטפלת, התפיסה שהמציאות הטיפולית היא הבניה משותפת של המטפלת והמטופלת, שקיפות ורפלקטיביות. לטענתה, ארבעת מושגי המפתח האלה יסייעו ללומדים, הן בהיותם מטפלים והן בהיותם חוקרים, להכיר את תפקידם ואת התנהלותם באינטראקציה הטיפולית ויקנו להם כלים להפצת הידע הזה בקרב עמיתיהם וקוראיהם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | פדגוגיה נרטיבית: מסיפורים אישיים לזהויות מקצועיות |
Editors | נורית דביר, אריאלה גדרון |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 121-138 |
Number of pages | 18 |
ISBN (Print) | 9789655301830 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Critical thinking
- Narration (Rhetoric)
- Psychoanalysis
- Psychologists -- Training of
- Psychology
- Psychotherapists
- Reminiscing
- Research
- Therapist and patient
- Transparency in government