Abstract
המאמר עוסק בעמדות של סטודנטים להכשרת מורים, דתיים וחילוניים, כלפי שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים בחינוך הרגיל לאור מדיניות השילוב של משרד החינוך. נמצא כי ההכשרה להתמודדות עם סוגים שונים של חריגויות אינה מספקת, במיוחד לגבי חריגויות בדרגה הקשה ביותר. השוואה בין סטודנטים במכללה בחינוך הממלכתי דתי לבין סטודנטים במכללה בחינוך הממלכתי העלתה כי הדתיים מגלים נכונות רבה יותר לשילוב ותחושת מסוגלות רבה יותר להתמודדות ברוב סוגי החריגות והדרגות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים |
Place of Publication | אוניברסיטת תל אביב |
Publisher | הוצאת רמות |
Pages | 253-273 |
Number of pages | 21 |
ISBN (Print) | 9652743411 |
State | Published - 2002 |
IHP Publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- Mainstreaming in education
- Orthodox Jews
- People with disabilities -- Religious aspects -- Judaism
- Secularism
- Student teachers
- Teachers
- בעלי צרכים מיוחדים ביהדות
- דתיים
- חילוניות
- מורים
- עמדות
- פרחי הוראה
- שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים במוסדות חינוך רגילים
RAMBI Publications
- RAMBI Publications
- Special education -- Israel
- Teachers -- Israel
- Orthodox Judaism -- Israel -- Relations -- Nontraditional Jews