עמדות של סטודנטיות להוראה כלפי שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה, ותחושת מסוגלותן להתמודד עם תלמידים אלה בזיקה למסלול ההכשרה ולסוג החריגות

חפציבה ליפשיץ, מרגלית נאור

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחקר מגלה כי הנכונות לשלוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל בקרב סטודנטיות להוראה קשורה בעיקר לסוג החריגות. ככל שהחריגות קשה יותר, כן פוחתת הנכונות.
Original languageHebrew
Pages (from-to)373-394
Number of pages22
Journalמגמות: רבעון למדעי ההתנהגות
Volume41
Issue number3
StatePublished - 2001

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Mainstreaming in education
  • Student teachers

Cite this