עמדות סטודנטים ותובנות ראשונות לגבי השתתפות בקורס MOOC - מחקר גישוש

יהודית בר אילן, נעה אהרני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contribution

Abstract

במחקר הגישוש שנערך רצו המחברים לבדוק מהם המשתנים העשויים להשפיע על הרצון ללמוד בקורס MOOC ומה היא התרשמותם מקורס זה. הממצאים מתבססים על העמדות והרשמים של הסטודנטים המשתתפים בסמסטר ב, תשע"ג. הסטודנטים נרשמו לקורס MOOC המופעל על ידיCoursera, בשם Internet History, Technology and security.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל
Editorsיואב יאיר, אלי שמואלי
Publisherהאוניברסיטה העברית בירושלים
Pages147-150
Number of pages4
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Distance education
  • MOOCs (Web-based instruction)

Cite this