Abstract
במחקר הגישוש שנערך רצו המחברים לבדוק מהם המשתנים העשויים להשפיע על הרצון ללמוד בקורס MOOC ומה היא התרשמותם מקורס זה. הממצאים מתבססים על העמדות והרשמים של הסטודנטים המשתתפים בסמסטר ב, תשע"ג. הסטודנטים נרשמו לקורס MOOC המופעל על ידיCoursera, בשם Internet History, Technology and security.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל |
Editors | יואב יאיר, אלי שמואלי |
Publisher | האוניברסיטה העברית בירושלים |
Pages | 147-150 |
Number of pages | 4 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- College students
- Computer-assisted instruction
- Distance education
- MOOCs (Web-based instruction)