עמדות מורים ותלמידים כלפי תפקוד תלמידים הלוקים ב-ADHD בבית הספר בזיקה לעבודת היועץ החינוכי

ידידיה ערמון, שלמה רומי, יעקב כץ

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

    Abstract

    מטרת המחקר הייתה לבחון תפיסות מורים ותלמידים כלפי תפקוד תלמידים הלוקים ADHD-ב בבית הספר מארבעה היבטים : לימודי, חברתי, רגשי והתנהגותי . כמו כן נשאלו השאלות : האם ישנם הבדלים בין הלוקים ב- ADHD לחבריהם "הרגילים" ואם כן, במה הם מתבטאים ? האם ישנם הבדלים בין תלמיד המטופל תרופתית לתלמיד שאינו מטופל ? והאם ישנם הבדלים בין עמדות המורים ובין עמדות התלמידים ? כמו כן נבדקו העמדות כלפי שילוב תלמידים הלוקים ב- ADHD בין השאר לאור מדד של סגירות קוגניטיבית . (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Title of host publicationהייעוץ החינוכי כיום
    Subtitle of host publicationפרקי עיון ומעשה
    Editorsרחלי בולס, שלמה קניאל, רונית שלו
    Place of Publicationתל אביב
    Publisherרסלינג
    Pages123-152
    Number of pages30
    StatePublished - 2020

    Publication series

    Nameהסדרה לחקר החינוך
    Publisherרסלינג

    IHP Publications

    • ihp
    • Attention-deficit-disordered children
    • Attention-deficit-disordered youth
    • Attitude (Psychology)
    • Cognitive psychology
    • Drugs
    • Educational counseling
    • Mainstreaming in education
    • School children
    • Teachers

    DanaCode

    • danacode
    • 058500015291

    Cite this