@inbook{c0408e0703004ba393ef50e64b93468c,
title = "עמדות מורים ותלמידים כלפי תפקוד תלמידים הלוקים ב-ADHD בבית הספר בזיקה לעבודת היועץ החינוכי",
abstract = "מטרת המחקר הייתה לבחון תפיסות מורים ותלמידים כלפי תפקוד תלמידים הלוקים ADHD-ב בבית הספר מארבעה היבטים : לימודי, חברתי, רגשי והתנהגותי . כמו כן נשאלו השאלות : האם ישנם הבדלים בין הלוקים ב- ADHD לחבריהם {"}הרגילים{"} ואם כן, במה הם מתבטאים ? האם ישנם הבדלים בין תלמיד המטופל תרופתית לתלמיד שאינו מטופל ? והאם ישנם הבדלים בין עמדות המורים ובין עמדות התלמידים ? כמו כן נבדקו העמדות כלפי שילוב תלמידים הלוקים ב- ADHD בין השאר לאור מדד של סגירות קוגניטיבית . (מתוך המאמר)",
author = "ידידיה ערמון and שלמה רומי and יעקב כץ",
note = "חלק שני: ייעוץ חינוכי באוכלוסיות מיוחדות",
year = "2020",
language = "עברית",
series = "הסדרה לחקר החינוך",
publisher = "רסלינג",
pages = "123--152",
editor = "רחלי בולס and שלמה קניאל and רונית שלו",
booktitle = "הייעוץ החינוכי כיום",
}