TY - CHAP
T1 - עדות ואחריות בחינוך
AU - בן-פזי, חנוך
PY - 2014
Y1 - 2014
N2 - חנוך בן פזי עוסק במושג העדות. במאמר הוא יוצא מתוך התפקיד הכפול של המחנך, שמחד גיסא מופקד על מלאכת שימור תרבותי וחברתי, ומאידך גיסא על אתגר תיקון ושיפור ליקוייהם. את תפקידו המורכב של המחנך הוא מנתח באמצעות מבט פילוסופי תאולוגי על מושג העדות בכלל, ובאופן קונקרטי על הפרשנות הלוינסית של המושג בהקשרים הקונקרטיים של תהליכי הלמידה וההוראה. לבסוף הוא בוחן את ההשתמעויות המעשיות של מבט זה דרך שיטוט בזירות הפעילות העיקריות של המחנך בבית הספר.
AB - חנוך בן פזי עוסק במושג העדות. במאמר הוא יוצא מתוך התפקיד הכפול של המחנך, שמחד גיסא מופקד על מלאכת שימור תרבותי וחברתי, ומאידך גיסא על אתגר תיקון ושיפור ליקוייהם. את תפקידו המורכב של המחנך הוא מנתח באמצעות מבט פילוסופי תאולוגי על מושג העדות בכלל, ובאופן קונקרטי על הפרשנות הלוינסית של המושג בהקשרים הקונקרטיים של תהליכי הלמידה וההוראה. לבסוף הוא בוחן את ההשתמעויות המעשיות של מבט זה דרך שיטוט בזירות הפעילות העיקריות של המחנך בבית הספר.
UR - http://primo.nli.org.il/primo-explore/search?query=isbn,exact,9789650207410,AND&pfilter=pfilter,exact,books,AND&tab=default_tab&search_scope=ULI&sortby=rank&vid=ULI&lang=iw_IL&mode=advanced&offset=0&fromRedirectFilter=true
M3 - פרק
SN - 9789650207410
T3 - קו אדום
SP - 152
EP - 176
BT - כן בבית ספרנו
A2 - מיכאלי, ניר
PB - הוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופ"ת
CY - תל אביב
ER -