Abstract
טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית, המאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים קצרים, מה שהופך אותה לאידאלית למיקרו-למידה וללמידה מבוססת וידאו. אחת הקטגוריות הפופולריות ביותר בטיקטוק היא לימוד אנגלית כשפה זרה - EFL. מחקר זה בדק אם יישום עקרונות המולטימדיה של מאייר משפיע על הפופולריות של הסרטונים (מספר הצפיות) ועל מעורבות הלומדים בהם (תגובות, לייקים ושיתופים). (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
Subtitle of host publication | ספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024 |
Editors | דורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין |
Place of Publication | רעננה |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה |
Pages | ע167-ע175 |
State | Published - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- Mobile apps
- English language -- Study and teaching
- Second language acquisition
- Learning
- Television film
- Digital media
- Multimedia systems
- Popularity