Abstract
ממצאי המחקר המוצג במאמר מעלים כי ספריית בית הספר היא מקום פעיל המציע מגוון פעילויות לתלמידים, אולם המורים מדגישים כי הקשר שלהם עם ספרן בית הספר איננו משמעותי ויציב. המסקנה היא שהספרנים משקיעים בהפיכת הספריה למקום מרכזי בבית הספר, למקום פעיל, מגוון ומעניין, אולם אינם מקדישים מספיק מאמצים בפיתוח הקשרים המקצועיים עם מורי בית הספר. ממצא מעניין נוסף הראה כי ככל שהיחס בין הספרן למורה היה הדוק יותר וככל שהמורה השתמש יותר בספריה, כך דיווחו התלמידים על שביעות רצון רבה מהספריה ועל רמת היכרות ושימוש גבוהים בה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 32-43 |
Number of pages | 12 |
Journal | מידעת |
Volume | 3 |
State | Published - 2007 |
IHP Publications
- ihp
- Librarians
- School libraries
- Teachers