ספריית בית הספר וספרניה: עמדותיהם של תלמידים, ספרנים ומורים

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

ממצאי המחקר המוצג במאמר מעלים כי ספריית בית הספר היא מקום פעיל המציע מגוון פעילויות לתלמידים, אולם המורים מדגישים כי הקשר שלהם עם ספרן בית הספר איננו משמעותי ויציב. המסקנה היא שהספרנים משקיעים בהפיכת הספריה למקום מרכזי בבית הספר, למקום פעיל, מגוון ומעניין, אולם אינם מקדישים מספיק מאמצים בפיתוח הקשרים המקצועיים עם מורי בית הספר. ממצא מעניין נוסף הראה כי ככל שהיחס בין הספרן למורה היה הדוק יותר וככל שהמורה השתמש יותר בספריה, כך דיווחו התלמידים על שביעות רצון רבה מהספריה ועל רמת היכרות ושימוש גבוהים בה. Refereed/Peer-reviewed
Original languageHebrew
Pages (from-to)32-43
Number of pages12
Journalמידעת
Volume3
StatePublished - 2007

IHP Publications

  • ihp
  • Librarians
  • School libraries
  • Teachers

Cite this