Abstract
מחקרים רבים מעלים צורך לפתח ולחקור דרכים שייסיעו למתכשרים להוראה ברכישת העקרונות של ההכוונה עצמית בלמידה ובהוראה. הצעה זו מציגה חלק מממצאי המחקר שבוצע במסגרת עבודת דוקטורט והיא עוסקת בחקר ההכוונה העצמית של פרחי הוראה מפרספקטיבת המורה והתלמיד, כתלות בשיטת ההתערבות הייחודית אשר שולבה בסדנאות לאימוני הוראה באחת האוניברסיטאות בארץ. שיטת ההתערבות הינה התנסות אינטראקטיבית ורפלקטיבית במערכת למידה אינטליגנטית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Journal | הכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי): האוניברסיטה הפתוחה , 32-36, 2010 |
State | Published - 1 Jan 2010 |
Bibliographical note
Item Citation: הכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי): האוניברסיטה הפתוחה, 32-36, 2010Accession Number: edsihp.000868569; Publication Type: Academic Journal; Source: הכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי): האוניברסיטה הפתוחה , 32-36, 2010; Language: Hebrew; Publication Date: 20100101
Keywords
- פרחי הוראה.
- למידה עצמית.
- תוכניות התערבות חינוכיות.
- Student teachers
- Self-culture
- People with social disabilities -- Education
- תלמידי הוראה
- סטודנטים להכשרת מורים
- הכוונה עצמית בלמידה
- תכניות התערבות חנוכיות
- תכניות מניעה חנוכיות
- התערבות חנוכית
- Preservice teachers
- Culture, Self-
- Home education
- Home study courses
- Self-development
- Self-directed learning
- Self-education
- Self-improvement
- Self-instruction
- "Teach yourself" courses