Abstract
מוסד החברותא, חרף, או אולי בגלל, עתיקותו, מגיב באופן הולם על אתגרי ההווה והעתיד: איכות ההנעה, רמת הלמידה, היחסים שבין אדם לחברו, היצירתיות — כל אלה ועוד הם יכולות ותכונות שההווה והעתיד מצפים להן והן מטופחות בתהליך החברותא. יתר על כן, התהליך "משדרג" לא רק את הלומדים אלא גם את המורים: הם מתהלכים במרחב למידה פתוח שבו הם מנווטים בין פרשנויות מקוריות של תלמידים, מעודדים אותן ומתחדשים. חוויית הוראה כזו מפחיתה את סכנת השחיקה וההינעלות על דפוסי הוראה, למידה וחשיבה מקובעים. הדינמיקה של חברותא במיטבה מעצימה את הלומדים והמלמדים ומכינה אותם לקראת העתיד הצפוי לנו. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך בצומת (קובץ בעריכת יורם הרפז ואלי הורביץ) |
Place of Publication | חבל מודיעין |
Publisher | דביר |
Pages | 250-259 |
Number of pages | 10 |
ISBN (Print) | 9789655741407 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Educational change
- School children
- Team learning approach in education
- Learning