"מי אנחנו שנדבר עם ההורים?" מגבלות בהכשרת גננות לקשר מיטבי עם ההורים

Translated title of the contribution: ״Walking between the Drops” : Studies of Relationships between Parents and Teachers

סיגל אופנהיים-שחר, איריס ברנט

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחברות עוסקות במאמרן בהכשרה להוראה בגיל הרך – שדה חינוכי שנחקר מעט מאד בהקשר של יחסי הורים ומורים. הן בוחנות התנסויות של סטודנטיות בדיאלוג עם הורים וחושפות את הפער בין המסר המעודד אותן לחזק דיאלוג שיתופי עם הורים, ובין הקושי ליישם זאת בפועל. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution״Walking between the Drops” : Studies of Relationships between Parents and Teachers
Original languageHebrew
Title of host publication"ללכת בין הטיפות" (קובץ בעריכת עידית טבק ויצחק גילת)
Editorsיצחק גילת, עידית טבק
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת 2021
Pages45-64
Number of pages20
ISBN (Print)9789655302073
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • Cooperativeness
  • Dialogue
  • Early childhood education
  • Education -- Parent participation
  • Kindergarten teachers
  • Kindergarten teachers -- Training of
  • Parent-teacher relationships
  • Physical education for children
  • Preschool teachers
  • Student teachers

Cite this