מיצוב חברתי של סטודנטיות ערביות הלומדות במרחב הומוגני מבחינה תרבותית בהקשרים של מנהיגות ושיוויון זכויות מגדרי

Translated title of the contribution: Social positioning of Arab female students in a culturally homogeneous space in the context of leadership,equality and gender rights

נעמי דיקמן, ח'אולה זועבי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה בוחן את מיצוב זהותן של סטודנטיות ערביות, מורות לעתיד, כסוכנות של שינוי ומנהיגות חברתית. ממצאי המחקר שהשתקפו ביומנים האישיים, טקסט הכתוב ובטקסט החזותי הניבו ארבעה נושאים מרכזיים ששיקפו את האני שלהן: מגדר, דת, משפחה ולאום. הסטודנטיות לא התייחסו לסוגיות החברתיות הפוליטיות והכלכליות הבוערות המעסיקות את החברה הערבית ולא התייחסו לזהות ולחברות המקצועיים שלהן. על מנת להסביר זאת, המאמר משתמש בתיאורים התיאורטיים של מישל פוקו על אודות אוטופיה והטרוטופיה. (מתוך המאמר).
Translated title of the contributionSocial positioning of Arab female students in a culturally homogeneous space in the context of leadership,equality and gender rights
Original languageHebrew
Pages (from-to)89-111
Number of pages23
Journalמפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית
Volumeכ"ט
Issue number53
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • Diaries
  • Discourse analysis
  • Equality
  • Identity (Psychology)
  • Leadership
  • Palestinian Arabs -- Education -- Israel
  • Palestinian Arabs -- Israel
  • Palestinian Arabs -- Israel -- Social conditions
  • Sex
  • Social change
  • Student teachers
  • Women, Arab

Cite this