Abstract
למידה בדרך החקר ראויה להיות מרכיב משמעותי בפעילות הלימודית, ולכן יש לטפח כישורי חקר בקרב הלומדים. פעילויות החקר ופיתוח מיומנויות החקר הן אמצעים לפיתוח מיומנויות חשיבה ובמיוחד חשיבה לוגית. המחקר שיתואר במאמר מתווה תהליך התפתחות מקצועית של מורים אשר התנסו בעצמם בתהליך חקר פתוח. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 2010 |
Number of pages | 1 |
Journal | עלון למורי הביולוגיה |
Volume | 181 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Learning strategies
- Problem-based learning
- Questioning
- School children
- Science -- Study and teaching
- Teachers
- Teachers -- In-service training