Abstract
מאמר זה מתאר מיזם של מדע אזרחי – "ספירת הציפורים השנתית" – המבוסס על למידה חוץ כיתתית בטבע בהשתתפות תלמידים. במאמר מוצג מחקר שמטרתו להעריך את הצלחת היישום של למידה באמצעות מיזמים של מדע אזרחי מנקודות מבט של מורים שהתנסו בו בהצלחה. במאמר מוצגים ממצאים עדכניים אודות המניעים, הגורמים והאתגרים עליהם דיווחו מורים שהתמידו בביצוע המיזם "ספירת הציפורים השנתית". (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 36-44 |
Number of pages | 9 |
Journal | אאוריקה |
Volume | 44 |
State | Published - 2022 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Animals -- Identification
- Birds
- Motivation (Psychology)
- Outdoor education
- Research
- Research -- Citizen participation
- School children
- Science -- Social aspects
- Scientists
- Teachers