"מוזימטיקה" ו"מוזיקה אקדמית" – שתי תוכניות התערבות מוזיקליות ללימוד שברים בקרב ילדי כיתות ד'

ליבי עזריהו, סוזן קורי, רבקה אלקושי, אסתר עדי-יפה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת מחקר זה היא לבחון האם תוכניות התערבות מוזיקליות, בדגש על לימוד מקצבים ומנגינות, תורמות לשיפור הישגי התלמידים בתחום השברים בכיתה ד' (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)110-120
Number of pages11
Journalמחקר ועיון בחינוך מתמטי
Volume9
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Fractions
  • Interdisciplinary approach in education
  • Learning
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Music
  • Music -- Instruction and study
  • Musical meter and rhythm
  • People with social disabilities -- Education

Cite this