Abstract
הוראה בסביבת לימוד מרחוק מתאפיינת בהפרדה פיזית בין המרצה לסטודנט. כתוצאה מהפרדה זו נוצר במהלך השיעור חלל פסיכולוגי-תקשורתי בין המרצה לסטודנט שעלול לגרום לפערים בהבנת החומר או להתפתחות של תפיסות שגויות של סטודנטים לגבי עצמם ולגבי תהליך הלמידה. זיהוי מנגנונים פדגוגיים התורמים לצמצום החלל הפסיכולוגי-תקשורתי מהווה אתגר מרכזי לחוקרים בתחום ההוראה והלמידה המקוונת. המרכז ללמידה מתוקשבת באוניברסיטת בר-אילן מפתח אסטרטגיות הוראה ומיישם את מודל ה-SWOT לצורך הערכת נקודות חוזקה וחולשה וכן להערכת הזדמנויות וסיכונים ביחס להוראה מקוונת בקורסים אקדמיים, במגוון רחב של תחומי תוכן (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 45-47 |
Number of pages | 3 |
Journal | על הגובה |
Volume | 9 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Content (Psychology)
- Education, Higher
- Educational tests and measurements
- Learning
- Lecturers
- Satisfaction
- Teacher-student relationships
- מודל SWOT