מה באמת חשוב לסטודנטים? ניתוח תוצאות סקרי ההוראה במכון טכנולוגי חולון

מוטי פרנק, רונן המר, לימור סהר-ענבר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

שני פריטי שאלון הסקר שנמצאו להיות במתאם הגבוה ביותר עם שביעות רצון כללית מהקורס התייחסו לבהירות ההסברים ולמידת העניין בשיעור, אבל המרצים דורגו על פריטים אלו בממוצע נמוך יותר מאשר על הרכיבים האחרים של הוראה טובה. משמע, המרצים מתקשים דווקא בשני הממדים החשובים ביותר לסטודנטים. המאמר מציע דרכים לטיפול בבעיה זו.
Original languageHebrew
Pages (from-to)55-57
Number of pages3
Journalהוראה באקדמיה
Volume1
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • סטודנטים
  • College students
  • מרצים
  • Lecturers
  • הערכת מורים
  • Teachers -- Evaluation
  • הוראה יעילה
  • Effective teaching
  • שביעות רצון
  • Content (Psychology)
  • Satisfaction
  • סטודנטים ומרצים
  • Teacher-student relationships

Cite this