Abstract
שני פריטי שאלון הסקר שנמצאו להיות במתאם הגבוה ביותר עם שביעות רצון כללית מהקורס התייחסו לבהירות ההסברים ולמידת העניין בשיעור, אבל המרצים דורגו על פריטים אלו בממוצע נמוך יותר מאשר על הרכיבים האחרים של הוראה טובה. משמע, המרצים מתקשים דווקא בשני הממדים החשובים ביותר לסטודנטים. המאמר מציע דרכים לטיפול בבעיה זו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 55-57 |
Number of pages | 3 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 1 |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- סטודנטים
- College students
- מרצים
- Lecturers
- הערכת מורים
- Teachers -- Evaluation
- הוראה יעילה
- Effective teaching
- שביעות רצון
- Content (Psychology)
- Satisfaction
- סטודנטים ומרצים
- Teacher-student relationships